Welcome to the Streetside! 👋

Complain

Něco není v pořádku?

 

Zásilku jste nepřevzali

  • Při přebírání zásilky od dopravce si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. V případě zjevně poškozené zásilky ji od dopravce nepřebírejte.

Zásilku jste převzali

  • Je vaše zásilka po převzetí poškozená? Do 24 hodin od převzetí nás kontaktujte na e-mail info@streetside.cz. Do předmětu uveďte „Poškozená zásilka - číslo obj.“ a do přílohy přidejte fotky poškozené zásilky i obalu. Veškeré výplně ze zásilky si ponechejte. V případě nereklamování poškozené zásilky do 24 hodin dopravce reklamaci neuzná.

Reklamace

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů

Pokud jste spotřebitelem, máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.

Pro uplatnění tohoto práva:

  1. Informujte nás o odstoupení e-mailem na info@streetside.cz nebo písemně na adresu Jiráskova 284/10, Vyškov 682 01.

  2. Zašlete nepoškozené a nenošené zboží zpět nejpozději do 14 dnů od odstoupení.

  3. Přiložte doklad o koupi (fakturu nebo účtenku).

Poznámka: Zboží nesmí být použité, prané nebo poškozené a mělo by být vráceno v původním obalu.

Po obdržení zboží vám vrátíme peníze na účet nejpozději do 14 dnů od doručení vráceného zboží. Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

  • Všechny produkty dostupné na našem e-shopu slouží výhradně k běžnému nošení jako oblečení. Nejsou určeny pro speciální účely nebo extrémní podmínky. Při nesprávném používání mohou být reklamace zamítnuty.
  • Napište nám na e-mailovou adresu info@streetside.cz:

Předmět e-mailu: Reklamace – číslo obj.

Text e-mailu:

Dobrý den, chci reklamovat zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem je …………, což lze vidět na fotkách v příloze.

Jméno a příjmení: ……..

Adresa: ……..

Telefonní číslo: …….. 

 Preferovaný způsob řešení reklamace (konečný způsob určuje pracovník):

oprava produktu.

výměna

  • Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku. Doklad o odborné montáži, výpis z diagnostiky. Zboží zabalte a odešle na adresu níže.
  • Náš reklamační odborník se vám do pěti pracovních dnů ozve, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů.
  • Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem. Pro zaslání využijte tuto adresu:

Václav Ševčík

Jiráskova 284/10, Vyškov 682 01
Tel.: 776 369 500

 

UPOZORNĚNÍ: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní, včetně veškerého příslušenství, zkrátíte tak dobu reklamace.

 

V případě oprávněné reklamace máte právo na:

  • Opravu zboží

  • Výměnu zboží za nové

  • Přiměřenou slevu

  • Nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz

  • O reklamaci rozhodneme do 3 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení.