Welcome to the Streetside! 👋

Complain

Něco není v pořádku?

 

Zásilku jste nepřevzali

  • Při přebírání zásilky od dopravce si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. V případě zjevně poškozené zásilky ji od dopravce nepřebírejte.

Zásilku jste převzali

  • Je vaše zásilka po převzetí poškozená? Do 24 hodin od převzetí nás kontaktujte na e-mail info@streetside.cz. Do předmětu uveďte „Poškozená zásilka - číslo obj.“ a do přílohy přidejte fotky poškozené zásilky i obalu. Veškeré výplně ze zásilky si ponechejte. V případě nereklamování poškozené zásilky do 24 hodin dopravce reklamaci neuzná.

Reklamace

  • Všechny produkty dostupné na našem e-shopu slouží výhradně k běžnému nošení jako oblečení. Nejsou určeny pro speciální účely nebo extrémní podmínky. Při nesprávném používání mohou být reklamace zamítnuty.
  • Napište nám na e-mailovou adresu info@streetside.cz:

Předmět e-mailu: Reklamace – číslo obj.

Text e-mailu:

Dobrý den, chci reklamovat zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem je …………, což lze vidět na fotkách v příloze.

Jméno a příjmení: ……..

Adresa: ……..

Telefonní číslo: …….. 

 Preferovaný způsob řešení reklamace (konečný způsob určuje pracovník):

oprava produktu.

výměna

  • Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku. Doklad o odborné montáži, výpis z diagnostiky. Zboží zabalte a odešle na adresu níže.
  • Náš reklamační odborník se vám do pěti pracovních dnů ozve, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů.
  • Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem. Pro zaslání využijte tuto adresu:

Streetside Company    
xxxxx
602 00 BRNO
Tel.: XXX XXX XXX

UPOZORNĚNÍ: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní, včetně veškerého příslušenství, zkrátíte tak dobu reklamace.

  • Do 30 dnů se vám ozveme s výsledkem reklamace.